OBJAVLJENI ZNANSTVENI RADOVI U MDPI ČASOPISIMA PLANTS, HORTICULTURAE i MICROORGANISMS

• Post Author:
  • Post Category:Rezultati

Istraživanje u sklopu Uspostavnog istraživačkog projekta UIP-2020-02-7413 “Prirodni bioaktivni spojevi kao izvor potencijalnih antimikrobnih tvari u suzbijanju bakterijskih i drugih gljivičnih patogena masline”, koji se provodi već treću godinu na Institutu za poljoprivredu i turizam, rezultiralo je objavom dva znanstvena rada u časopisu „Plants“ (Q1, IF 4.8), odnosno rad naslova „First Report of Phaeoacremonium iranianum Causing Olive Twig and Branch Dieback“

i rad „Identification and Characterisation of Pseudomonas savastanoi pv. savastanoi as the Causal Agent of Olive Knot Disease in Croatian, Slovenian and Portuguese Olive (Olea europaea L.) Orchards“.

Dva znanstvena rada objavljena su u časopisu “Horticulturae” (Q1, IF 3.4), odnosno First Report of Nigrospora Species Causing Leaf Spot on Olive (Olea europaea L.)

i znanstveni rad “Microbial and Plant-Based Compounds as Alternatives for the Control of Phytopathogenic Bacteria”.

U časopisu „Microorganisms“ (Q2, IF 4.8) objavljena su također dva znanstvena rada naslova First Report of Olive Branch Dieback in Croatia Caused by Cytospora pruinosa Défago“

i rad „The Antibacterial Effect of Selected Essential Oils and Their Bioactive Constituents on Pseudomonas savastanoi pv. savastanoi: Phytotoxic Properties and Potential for Future Olive Disease Control“.